Nieuws van ons team

3 juli 2024

7 veelgestelde vragen in het hoogseizoen!

1. Ik wil graag zien hoeveel gasten er aankomen, vertrekken of aanwezig zijn op mijn park.

Maak gebruik van onze Lijst aanwezige gasten

2. Ik maak gebruik van een animatieprogramma, Smart TV of ander API-eindpunt en wil reserveringsgegevens vanuit Tommy Booking support opsturen of op halen.

Graag verwijzen je naar de mogelijkheden van het koppelen met een externe API: Koppelen met een Externe API. Raadpleeg voor de mogelijkheden en voorwaarden een consultant.

3. Mijn gasten willen na hun verblijf gelijk weer boeken voor het jaar 2025. Hoe kan ik deze inboeken?

Je kunt op ieder moment je tarieven 2025 invoeren. Jij bepaalt zelf wanneer deze online komen. Maak het boekjaar eenvoudig zelf aan of laat dit gemakkelijk door ons verzorgen: Boekjaar aanmaken

4. Ik wil gasten die dit jaar in het hoogseizoen op het park geweest voorzien van een exclusieve korting voor het volgende seizoen. Kan dit?

Leuk idee. Dit kan zeker en kan zelfs gecombineerd worden met (gratis) artikelen: Actiecode en  Actiecode in combinatie met (gratis) artikelen

5. Ik heb dit veel meer gasten uit het buitenland, of zelfs gasten die met een (VVV, givacard, your gift) cadeau-kaart willen betalen. Kunnen zij ook met de link van PAY voor online betalen gebruiken?

Absoluut. Zie de mogelijkheden of opties op: Betaalmogelijkheden

6. Ik werk met touroperators. De gast ontvangt de bevestiging vanuit de touroperator. Ik zou toch nog graag een aankomstnotificatie naar deze gast willen versturen voor praktische informatie over de aankomst, of een vertreknotificatie om mijn gasten te bedanken en verwijzen naar de mogelijkheid om een review achter te laten. Kan dit?

Ja, dit kan. Lees de mogelijkheden en voorwaarden op:  Welke documenten kunnen naar een touroperatorgast worden gemaild

7. We bieden onze gasten sinds kort een annuleringsverzekering aan. Kunnen we de annuleringsverzekering met poliskosten, en assurantiebelasting als artikel online tonen op de website?

Ja dat kan. Zie hiervoor: Opties & Artikelen aanmaken en kies voor de rekenwijze ‘annuleringsverzekering’.